top of page

Update 15 - Crwecon 2018 a obdržená první recenze


Včera 9.6.2018 se konal již třináctý ročník komiksového conu Crwecon, kterého jsem se opět účastnil (po dvanácté už). Tentokrát ovšem jako neformální prodávající u stolečku s balíčkem Rikkiho.

Moc děkuji všem, kdo se za mnou zastavili buď zakoupit komiks, nebo jen tak potlachat o komiksech, všechna setkání se starými nebo novými tvářemi byla příjemná :)

Petrovi Čapkovi také děkuji za množství cenných rad a zdravou kritiku, která je toliko potřeba jako zpětná vazba k sebezdokonalování. Jeho stránky můžete omrknout zde. Snad se tam jednou objeví "pod palbou" i Rikki :)

Rád jsem potkal kolegy ze Slovenska, kteří vážili tak dlouhou cestu až k nám. O to více, že distribuce od prodejce tak malého, jako jsem já, je na Slovensko poměrně problematická.

Neméně zajímavé setkání proběhlo s Trysterem, hlavně povídání o tom, jaké překážky musíme překonávat při distribuci komiksů. Těší mne, že v tom nejsem sám :)

Setkání se všemi komiksáky bylo fajn, tak zase za rok!

---

Nová informace pro zájemce o komiks je ta, že cenu se slevou za 199 Kč zatím ponechávám na neurčito až do odvolání.

---

Abych nezapomněl starší rest (cože, to už je to měsíc? Hanba mi!), tak musím upozornit na první recenzi Rikkiho komiksu, kterou napsal Martin Štefko, jemuž děkuji za milá slova.

---

P.S. - Pokud je tu někdo, kdo na mne ztratil nebo zapomněl kontakt, tak je možno psát na můj soukromý e-mail kovarvit@post.cz


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page